zygusis Napisano 17 Sierpnia 2024 Napisano 17 Sierpnia 2024 Witam, Dzisiaj podczas wędkowania w trakcie wyrzutu połamała mi się szczytowka w wędce. Była dopiero drugi raz nad wodą. Wędka to DAM yagi light jig 5-26g 2.70m zakupiona w sklepwędkarski.pl. Macie jakieś doświadczenia z reklamacjami w tym sklepie wędek tej firmy? Czy zostanie ona uznana, jeśli tak to czy zostanie naprawiona czy wymieniona na nową? W razie odrzucenia reklamacji w jaki sposób naprawić samodzielnie taką wędkę? Cytuj
zajac222 Napisano 18 Sierpnia 2024 Napisano 18 Sierpnia 2024 Oddaj na gwarancji, powiedz jak było i tyle, sam sklep nie naprawia a wysyła do serwisu a gwarancję powinni Ci uznać Cytuj
ESSOX Napisano 21 Sierpnia 2024 Napisano 21 Sierpnia 2024 Żadna firma produkująca wędki nie naprawia takich złamań z uwagi na późniejszą zmianę parametrów wędki. Jak uznają gwarancję , dostaniesz nową wędkę albo cała część szczytową, ewentualnie zwrot kasy. To można próbować naprawić w jakimś niezależnym serwisie pogwarancyjnym. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.