buldi96 Napisano 11 Kwietnia 2011 Napisano 11 Kwietnia 2011 Moglibyście mi polecić jakieś tanie i sprawdzone wędzisko na spinning. Chodzi o to, że jestem początkującym spinningistą i chciałbym kupić niedrogi kij, aby zapoznać się z tą metodą łowienia. Coś od 70 do 150 zł. Z góry dzieki.
DarthSuoniu Napisano 11 Kwietnia 2011 Napisano 11 Kwietnia 2011 Ja zaczynałem dwa lata temu tym: http://centrumorka.pl/index.php?products=product&prod_id=351 Shimano Alivio 270M, 10-30g i szczerze polecam, pewno znajdą się jeszcze inne propozycje, może i nawet lepsze. Powiem tyle: żaden szczupły z tego kija nie spadł Długa rekojeść korkowa, wygodny uchwyt, ładna praca
Arek0402 Napisano 11 Kwietnia 2011 Napisano 11 Kwietnia 2011 Ja posiadam Shimano Catana 240M 10-30g, jest 2x droższy od Alivio ale ja staram się nie kupować niczego poniżej 100zł. Nie wiem jak Alivio ale Catana to świetny parabolik, bardzo dobrze amortyzuje nagłe ruchy ryby więc do plecionki będzie ok. Przelotki ma Hardlite Shimano SIH więc powinny dać sobie radę z plecionką.
DarthSuoniu Napisano 11 Kwietnia 2011 Napisano 11 Kwietnia 2011 Alivio ma dokładnie to samo i jeszcze jedno: 2 lata na plecionce - na przelotkach zero uszkodzeń. Ale skoro jest to model wyższy to czemu nie, pewno ma coś w sobie lepszego. Swoją drogą dwa lata temu za Alivio płaciłem chyba ze 150 pln. Teraz 79 w sklepach... Wszystko idzie do przodu.
Arek0402 Napisano 11 Kwietnia 2011 Napisano 11 Kwietnia 2011 dwa lata temu za Alivio płaciłem chyba ze 150 pln. Teraz 79 w sklepach Ja swoją Catanę też kupiłem dwa lata temu i dałem za nią 160zł, teraz na allegro kosztuje 140zł