Skocz do zawartości
tokarex pontony

Wrocław - spinning na wodach innych niz PZW ?


Gość elektryczno606

Rekomendowane odpowiedzi

Gość elektryczno606

Witam. Studiuję we Wrocławiu od niedawna i ciekawi mnie czy sa jakies glinianki, zwirownie i inne wody które nie są pod zarządem PZW gdzie mozna spokojnie porzucac sobie spinningiem dla sportu? Wiadomo ze chodzi o to ze nie mam wykupionej opłaty w PZW bo po prostu nie opłaca mi sie dla rekreacyjnego łowienie raz na miesiac a nie chce ryzykowac jakąs kontrolą nad Odrą - naczytałem sie ze kontroli na Odrze brak ? . Sądze ze mnie rozumiecie i ktoś ciekawe propozycje pokaze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
Gość Placek

nie ma innych wód jak PZW,jako wody nie pzw wyłacznie są to łowiska komercyjne,więc tam Cie odsyłam,jeżeli chcesz sobie połapać jak każdy wyrób karte...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma innych wód jak PZW
Jak sie nie znasz to nie wprowadzaj ludzi w błąd ,oprócz PZW sa jeszcze wody gminy i prywatne.Na prywatnych nie potrzebujesz karty ,na wodach gminnych owszem potrzeba ,ale sa wyjątki że nie potrzeba karty.Taką wodą gminną jest kompleks 3 stawów przy ul Kosmonautów należący do MOSIR.Sa to tzw "Glinianki"czyli miejskie kąpielisko.To łowisko ma wiele zalet jak i wad ,główne wady to kąpiący się latem ludzie ,tłumy w południe ,łowisko glinianki posiada własny restrykcyjny regulamin połowu ryb.

Zalety główne ,to bliskość centrum ,dobry dojazd komunikacją miejską ,generalnie porządek ,trawa wykoszona ,co rusz kosze na śmieci ,no ławki na około wody ,ale nie wszędzie , łowisko pilnowane 24|na dobę.Latem jest sklepik z napojami.Czyli "picuś glancuś ", jeśli ktoś taką wodę lubi to zapraszam

Dane z netu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Zachód"

54-239 Wrocław

ul. Wejherowska 2

tel. (71) 356-35-00 (centrala), 356-35-01 (sekretariat)

fax: (71) 350-97-66

e-mail: marketing@orbita.pl (Dział Marketingu)

www.mosir.wroclaw.pl