Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Jezioro Myśliborskie Małe (Małomyśliborskie)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie Wszystkich wędkarzy.

Na wstępie napiszę, że jestem całkowitym amatorem jeżeli chodzi o łowienie ryb ale mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej.

Ogólnie na razie sobie zaczynam łowić na prywatnym jeziorku aby się nauczyć i przygotować w miarę do uderzenia na większe wody.

Ogólnie kartę wędkarską już posiadam, znam mniej więcej przepisy, przede wszystkim okresy ochronne ryb jak i wymiary ochronne.

Co do łowienia ryb, to sprawia mi przyjemność same wędkowanie, złowione ryby wypuszczam z powrotem do wody.

Jedynie od czasu do czasu jak w domu mocno na mnie naciskają i proszą o przyniesienie trochę ryby na kolację, to coś tam nie raz przyniosę.

Ostatnio często bywam w Szczecinie i tak pomyślałem aby gdzieś się wybrać na ryby, jakiś czas temu będąc w okolicach Szczecina miałem przyjemność pozwiedzać kilka jezior ale to tak tylko z przy okazji wyprawy rowerowej.

Spodobało mi się między innymi jezioro Myśliborskie Małe (Małomyśliborskie).

Byłem tam na jednym z pomostów, od strony domków letniskowych.

Chciałbym zapytać o te jeziorko, jak jest tam z dostępem właśnie?

Czy można sobie powędkować z tych pomostów, czy one są prywatne, jak to w ogóle tam jest?

Bo ogólnie to nie zwróciłem uwagi czy te pozostałe pomosty są zagrodzone siatką itp.

Chciałbym też zapytać jak tam jest z zaparkowaniem auta, czy można gdzieś w pobliżu pomostów?

Ja byłem tam kiedyś rowerem, więc nie zwracałem na to większej uwagi.

No i o ile można tam sobie powędkować z tych pomostów, to chciałbym zapytać jak jest z rybą na tym jeziorku? Co idzie tam złapać i jaką metodą najlepiej?

To chyba tyle na razie z pytań, wiem, że sporo ale liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
Gość tarik