JGDouglas Napisano 26 Lipca 2013 Napisano 26 Lipca 2013 Dziś wybrałem się na ryby. Jechał em rowerem bo mam blisko. Gdy przyjechałem do domu okazało się że wędką jest peknieta ponad łączeniem. Napisze do sklepu o tym wypadku lecz nie wiem czy przyjmą to wyjasninie. Mieliscie podobne problemy ze złamaniem wędki? Jak to wyjaśnić aby przyjęli na gwarancję? Później dorzucę zdjecie . Przepraszam za błędy. Piszę z telefonu Cytuj
ravqq Napisano 26 Lipca 2013 Napisano 26 Lipca 2013 Jak już chcesz się starać reklamować to jak napiszesz że złamałeś podczas transportu to możesz o gwarancji zapomnieć. Generalnie większość uszkodzeń mechanicznych będzie rozpatrywana przeciwko Tobie. Jedyne co możesz próbować to pisać, że kij został uszkodzony podczas holu ryby, ale wówczas mogą Ci zarzucić źle dobrany zestaw, nieprawidłową pracę hamulcem itd. itd. Generalnie bardzo dużo zależy od dobrej woli serwisu jeżeli będą chcieli pomóc to pomogą, jak nie to praktycznie z każdej sytuacji znajdą wykręt. Powodzenia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.