Skocz do zawartości
tokarex pontony

Atraktory na bazie produktów spożywczych


Piotr25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W ninejszym poscie pragną bym poruszyc temat domowego sposobu przygotowania atraktorów.

W temacie jestem raczej zielony i puki co przedstawie wam nietestowane jeszcze przezemnie miedzy innymi moje pomysły na tani i skuteczny atraktor domowy.

Jestem ciekaw waszych opini na ten temat, czy moze ktos juz przygotowywał w ten sposub i stosował w zanętach??

1. Leszcz

Bierzemy mieloną kolędre (około 3 opakowania) zalewamy ok 0,5 litra wrzątku i gotujemy pod przykryciem .W trakcie gotowania dodajemy 3-4 łyżki stołowe miodu + opcjonalnie buteleczke olejku waniliowego.Całośc pod przykryciem (żeby nie uciekał zapach)_gotujemy ok 5 min. Atraktor gotowy.Jeżeli chcemy uzyskać bardziej skoncentrowany zapach i aromat zwiększamy zawartośc % składników.

2.Płoć

Nostrzyk + kminek sposób przygotowania jak powyżej.

To tylko przykład stosując odpowiednie zioła i olejki aromatyczne w taki sam sposób możemy przygotowac atraktory na wszystkie ryby spokojnego żeru.

Interesuje mnie natomiast czy gotowana woda kranowa nie będzie wpływac odstraszajaco na rybę.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
przynęty na klenia   Dragon
  • 7 months later...

kiedyś, ale to kiedyś kupowałem kisiel np. truskawkowy, a efekty były jakie były, ale były, nie można ich porównywać teraz do dzisiejszych warunków, ponieważ presja wędkarska jest co najmniej o 70% większa,a i rybostan nie ten co kiedyś :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
dziwne że ja wsystko wiem a inni nie chca sie podzielić.......