Skocz do zawartości
tokarex pontony

Podstawowe aksesoria


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich :!::!::!::grin:

Jestem początkującym wędkarzem i niewiem co powinienem mieć jeszcze!!! Kuipem już oczywiście wędke i kilka spławików cięzarki i spławiki. A teraz niewiem co powinienem kupić!!! Proszę o pomoc i serdecznie za nie dziękuje!!! :grin:

Pozdrawiem wszystkich i życzę udanych połowów :!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
Witam Wszystkich

Witaj młody kolego!

Miło, że tak młodzi adepci wędkarstwa zaglądają na forum. Po pierwsze poświęć kilka dni i poczytaj wszystko co jest na forum- to da ci odpowiedź na wiele pytań.

Jak czegoś nie znajdziesz zadaj pytanie w odpowiednim temacie.

Będziesz potrzebował wielu różnych rzeczy, ale najpierw poczytaj o metodach, rybach itd. Jak już poczytasz to wszystko to wiele spraw ci się rozjaśni o resztę dopytasz.

Powodzenia!

PS. Proszę Zarząd o nie usuwanie tematu :mrgreen: Rzadko się zdarza, żeby tak młode osoby zaczynały pisać na forum. Jak Szymi trochę poczyta to zrobimy w tym temacie mały poradnik dla początkujacych "Niezbędnik początkującego wędkarza" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Proszę Zarząd o nie usuwanie tematu :mrgreen:

popieram, kolega jest 3 lata starszy od mojej córki, może kiedyś jak się moja nauczy pisać, to sobie razem podyskutują, fajnie by było stworzyć taki kącik dla młodzieży :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj Szymi, potrzebujesz podbieraka, urządzenia do wyjmowania haczyków z pyszczka ryby (wypuchacz) lub szczypiec (do tego samego). Potrzebujesz krętlików, potrzebujesz pokrowiec na wędkę żeby ją w nim nosić, potrzebujesz... masa tego będzie. A najpewniej co Ci potrzebne dowiesz sie jak pójdziesz nad wodę i tam się przekonasz najdobitniej co by Ci sie jeszcze przydało.