Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Mikado Blaster Spin 300


Michcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was:)

Mam prośbę o opinie na temat wędki, jaką polecono mi w sklepie.

Dopiero zaczynam spinningować, a mam zamiar łowić z brzegu, głównie na jeziorach < zalew w Czorsztynie> na drobne przynęty tj. woblerki 2-5cm, gumki do 5 cm, oraz blaszki 0-3.

Sprzedawca mówił, że dla mnie najlepsza bedzie wędka Mikado Blaster Spin 300 dł.300cm ciężar wyrzutu do 30 gr.

Czy zgadzacie się ze sprzedawcą ? aaa jeżeli chodzi o kwestie sprzętowe to jestem zupełny laik i zdaje sie na Was :D

pozdrawiam Wszystkich:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

mikado nie są najgorsze ale weź ją do ręki i pomachaj, zastanów się czy potrzebujesz tak długiej wędki, na pustej plaży będzie ok ale co z przedzieraniem się przez krzaki z 3 metrowym kijem :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam :)

Artech ma racje, Mikado to badziew. Może pod pomidory za tyczki, ale nie jako wedzisko! To kije tępe i nie wem, czy wyczujesz na nim prace woblera 10 cm z sterem jak łopata.

Jeśłi chodzi o długość .... zależy od brzegów. Ja osobiście czasem uzywam kijka 3 m w miejscach, gdzie obławiam pasy szuwarów z tzw. ścierzek. Łatwiej sie prowadzi przynete w takich miejscach. Jeśłi masz w miare czysty brzeg ... pomyśl o kijku 2,7-2,4 m. Zwaram równiez uwagę, że im kijej krótrzy, tym ręka mniej sie meczy (waga kijka i ramie). Jesli masz okazje ... pozycz od kogoś kij 3 m i pomachaj nim kilka godzin ... sam się zoriętujesz o co chodzi ;) Z siłowni możesz zrezygnować :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schogun ale ja napisałem że Mikado nie są najgorsze a nie że to badziew.

Michcio ale ja na twoim miejscu zastanowił bym się nad Kongerem Tiger czy cóś takiego, a biorąc pod uwagę preferowane przez Ciebie przynęty polecał bym rozważenie mniejszej gramatury tak powiedzmy 5 - 15 g max do 20 g.