Skocz do zawartości
tokarex pontony

Zawody wędkarskie NON-STOP Darłowska Plaża 2007


tompol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jak w temacie - wybiera sie ktos na te zawody?

Maja sie odbyc w najblizszy weekend, tj.:

poczatek 25.08.2007 godz. 16.00, zakończenie 26.08.2007 godz. 10.00

Jesli sa tu osoby ktore sie wybieraja to napiszcie prosze co bierzecie ze

soba oraz jak sie przygotowujecie.

tompol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Tocze obecnie wewnetrzna walke miedzy obawa przed

osmieszeniem sie (bowiem jestem zielony jesli

chodzi o wedkarstwo plazowe) a wielka checia poznania

metod polowu z brzegu na plazy. :)

Mysle ze jesli jednak nic nie wypadnie to sie tam

wybiore i oczywiscie opisze to tutaj.

tompol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

No i po zawodach. Tak jak wyżej obiecałem spróbuję opisać ich przebieg. Cały czas jednak się zastanawiam czy takie zerowe zainteresowanie tematem wynika(ło) z małej popularności wędkarstwa plażowego czy też może raczej mało kto ma ochotę na taki sport? A może jest wręcz przeciwnie, może każdy wie na czym to polega, zna trudności i woli łatwiejsze łowiska? A może w końcu moim błędem było to, że zakładając ten temat za mało napisałem i nikogo nie zachęciłem, nie zainteresowałem do podjęcia dyskusji, ale przyznam się tu, iż myślałem, że pojawi się ktoś kto zapyta o jakieś szczegóły i temat się rozkręci. Jak widać tak się jednak nie stało. Mam jednak cichą nadzieję, że po tym co napiszę poniżej znajdzie się chociaż kilka osób, których to zainteresuje. Mam nadzieje że parę osób przeczyta moje wypociny.

No dobra, dosyć marudzenia, zaczynamy…

Ogłoszenie dotyczące zawodów ukazało się w Wędkarzu Polskim (i na stronie WWW i w miesięczniku) oraz na głównej stronie miasta Darłowa, a najważniejsze z niego informacje to:

I Ogólnopolskie Zawody Wędkarskie

„NON-STOP”

„Darłowska Plaża 2007”