Skocz do zawartości
tokarex pontony

Mikado Square Carbon 2.7 do 17g


amenn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem początkującym wędkarzem i mam parę pytań. Dostałem ostatnio "Wklejanke Mikado Square Carbon 2.7 do 17g" wędka charakteryzuje sie minimalnym ugięciem. Czy taka wędka będzie sie nadawała na pstrągi. Będę łowił na małe obrotówki zerówki i na niewielkie woblery max 4 cm. Do tej pory nie łowiłem na wklejance czy hol ryby na takim wędzisku jest trudniejszy i czy wklejanki są mniej wytrzymałe od zwykłych wędek.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 months later...
przynęty na klenia   Dragon

Przy tym kijku będziesz miał problem z "czuciem" przynęty w szczególności jeśli jak mówisz będziesz łowił na wirówki zero.

Po drugie kij ten jest piekielnie ciężki więc komfort kilkugodzinnego łowienia jest koszmarny.

No i wyklejanka pod pstrąga trochę nie pasuje ale to już sprawa gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę łowił na małe obrotówki zerówki i na niewielkie woblery max 4 cm.
Wybierz coś z większym cw i nie wklejankę. Niedługo prawdopodobnie zweryfikujesz swoje podejście do przynęt pstrągowych, też kiedyś używałem max 4cm woblerków teraz poniżej 6 cm rzadko schodzę :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Zupełnie nie zgadzam się z Pagori - 30 g na pstrąga ???? mój najwiekszy pstrąg 4,6kg i zlowilem go na wędke do 10g i to wklejankę.... ciekawe jakiego na myśli miał Pagori.