Skocz do zawartości
tokarex pontony

Logo


Rekomendowane odpowiedzi

przynęty na klenia   Dragon

Moim zdaniem w czerni jej dobrze;) a tak na serio wydaje mi się iż pokolorowana straci swój urok choć mogę się mylić... chyba po prostu najlepiej będzie jeśli pojawi się wersja kolorowa;).

Mam jednak pewną uwagę do całego layoutu głównej strony serwisu. Skoro główny element graficzny nabrał pewnego charakteru to może warto by się pokusić o odświeżenie całego serwisu? Dobry efekt logo psuje trochę nie pasujący wygląd reszty strony:/ Podstawową sprawą moim zdaniem jest wyrównanie szerokości obu elementów, tzn skoro logo ( element graficzny na górze strony ma pewną szerokość ) to cała strona powinna być wyrównana do tej szerokości. Nie wiem może jeśli dostane pozwolenie to przedstawiłbym swoją propozycje w postaci grafiki z wykorzystaniem logo... :) nie jestem co prawda grafikiem ale powiedzmy ze mam pewne doświadczenia w tworzeniu stron....;) i nauczono mnie kilku rzeczy:)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jednak pewną uwagę...

Odświżenie serwisu było juz bardzo blisko, niestety póki co sie nie udało, wiecej w tym temacie:

http://www.haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=297

Niemniej będzie całkowicie nowy portal i przede wszystkim bardziej rozbudowany. To mój główny w tej chwili cel i wydatek 8)

Nie wiem może jeśli dostane pozwolenie to przedstawiłbym swoją propozycje w postaci grafiki z wykorzystaniem logo

Proszę bardzo, nawet zachęcam. Wszelkie uwagi, opinie propozycje są dla mnie jak najbrdziej cenne i obecnie bardzo wskazane.

Ryba jest doskonała, ale uważam że zdecydowanie brakuje jej koloru.

Rybka była w kolorze, ale troche mi za niebieska wyszła, więc ją odkolorowałem. 8)

Tak to wygladało:

sandaczkredka001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rybka była w kolorze, ale troche mi za niebieska wyszła, więc ją odkolorowałem.