Zbigniew P. Napisano 16 Lipca 2009 Share Napisano 16 Lipca 2009 Dzisiaj z moim synem kontaktował się policjant, który to skontaktował się z właścicielem sklepu NaRyby.com.pl. Podobno facet ma problemy z firmową skrzynką email, ale telefonu też nie odbierał jak mój syn dzwonił. Grunt że policjant się dodzwonił i okazuje się, że tego towaru co zamówiłem nie ma, a pieniądze odda. Zobaczymy czy faktycznie tak się stanie. Dam Wam znać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigniew P. Napisano 16 Lipca 2009 Share Napisano 16 Lipca 2009 Sprawa chyba wyjaśniona (obecnie czekam na przelew), a oto treść emaila od właściciela sklepu: Dzień dobry,przepraszam za zaistniałą sytuację , przelew zwrotny za zamówienie 3317/06/09 został zrealizowany. Przyznaję iż mogłem wcześniej skontaktować się w celu wyjaśnienia tego zamówienia. Z poważaniem (tutaj imię i nazwisko właściciela) W takiej sytuacji mogę powiedzieć tylko jedno - obie strony (ja i właściciel sklepu) czegoś się nauczyły. Czy warto robić zakupy w tym sklepie? Sami oceńcie... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbigniew P. Napisano 17 Lipca 2009 Share Napisano 17 Lipca 2009 Pieniądze mi oddano (dzisiaj wpłynęły na moje konto) więc temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endrju Napisano 17 Lipca 2009 Share Napisano 17 Lipca 2009 Pieniądze mi oddano (dzisiaj wpłynęły na moje konto) więc temat uważam za zamknięty.Pozdrawiam. Wniosek taki, że należy śmiało angażowac Policję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.