Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

bystrzyca


krzysiek to ja

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 weeks later...
przynęty na klenia   Dragon

Pytanie może głupie, ale... Gdzie w Lublinie jest rzeka? Czesto tam ostatnio bywam i widziałem jedynie wąziutki jakiś taki kanałek. Nic, co nazwałbym rzeką. Będę znów przed świętami, więc wziąłbym wędkę, gdybym wiedział gdzie łowić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lublin to dziwne miasto ;) Tak samo błądzę jeszcze w Łodzi, nigdzie więcej. Ostatnio jechałem z Czubów do Bronowic i po drodze widziałem rzeczkę. Nie mam jednak pewności, że jechałem najkrótszą drogą ;) Nie zapamiętuję nazw ulic. Kilka dni od najbliższego wtorku zamierzam spędzić w Lublinie. Może wyskoczę nad jakieś jeziorko, w stronę Łęcznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
Witam. Czy koledzy z Lublina mogą mi podpowiedzieć w którym miejscu, na Bystrzycy, można coś złowić? Jestem początkujący i chciałbym się trochę wprawić. Czy koło Turystycznej (najbliżej od mojego domu) było by dobrze?

Już mnóstwo razy przejeżdżając widziałem sporo amatorów na tym odcinku. Niestety nigdy nie miałem okazji moczyć tam kija ;)

Warto spróbować, skoro siedzą to może się coś dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
Witam. Czy koledzy z Lublina mogą mi podpowiedzieć w którym miejscu, na Bystrzycy, można coś złowić? Jestem początkujący i chciałbym się trochę wprawić. Czy koło Turystycznej (najbliżej od mojego domu) było by dobrze?

Ja chodzę do szkoły na Przyjaźni i tam przy ścieżce rowerowej która biegnie przez łęczyńską, turystyczna itd. często siedzą wędkarze wiec chyba cos tam bierze. W piątek po szkole pójdę zobaczę i zadam Wam reportaż :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...