Skocz do zawartości
tokarex pontony

Kogut w rzece


Gość jarek001

Rekomendowane odpowiedzi

przynęty na klenia   Dragon
nikt nic nie wie??
Albo nie chce zdradzić :mrgreen::evil: ja ci napisze na pewno ale gdzieś koło jesieni ,zacząłem jesienią zeszłego roku wyniki zdumiewające jeśli chodzi o brania gorzej z wynikami ,ale sam jestem zielony w tym sposobie więc nie będę się tu wymądrzał. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jarek001

Milo jak sie odzywa kolega po kiju. Pozdrowionka... Sezon na sandacze dopiero za miej wiecej miesiac sie zacznie ale juz chcialem sie dowiedziec gdzie co i jak.... jaka gramatura itd. Wiec sie raczej nie pali z odpowiedziami. Ale z przyjemnoscia poczytam zmagania kolegow...

Pozdrowionka z Torunia :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Gramatura - w zależności od głebokosci łowiska i uciągu nurtu. Kogutem w rzece łowi sie podobnie jak w wodzie stojącej. Jest tylko jeden "szczegół" - trzeba brać poprawkę na nurt :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widziałem na YT filmik jak facet łowi w małej rzecze typu górska.

Twierdzi, że trzeba tak prowadzić koguta, aby delikatnie skakał nad kamieniami, nie wolno dopuścić do walenia w kamień, gdyż "pstrąg tego nie cierpi".

Planuję kupić kilka kogucików, a to co napisałem to cała moja wiedza, ale jak to się ma do prawdziwej rzeki to niewiem ale mam nadzieje, że pomogłem innym łowiącym pstrągi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Gość jarek001

Chodzi mi o sandacza (oczywiscie teraz jest pod okresem ochronnym), wydaje mi sie ze kogut to przyneta uniwersalna (no bo juz kilka szczupaczkow na nie zlowilem) i chialem poznac tajniki lowienia kogutem w wisle ma koguty. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×