Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

karpiowka? gruntowka? zywcowka?


gleam

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jestem początkującym wędkarzem łowie głownie na spining ale przymierzam sie do łapania "białej ryby" mam machowke i feedera 390/120 chce teraz kupić wędkę gruntowa na raczej cięższe karpie ewentualnie używać jej tez do łowienie na żywce/filety (jesli tak w ogóle można) na wedke i kolowrotek moge wydac okolo 400zł

proszę o pomoc w doborze sprzętu w granic cenowej 400zł z góry wszystkim dziękuje :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
proszę o pomoc w doborze sprzętu w granic cenowej 400zł z góry wszystkim dziękuje :grin:
Jeśli chcesz to (tak roboczo w ramach projektu zakupowego :wink: ) rozdziel kasę na pół 200 na patyk i 200 na kręcioł

Patyk rozumiem ,że raczej karpiówka składowa a, ze względu na żywca i martwą raczej nie z tych supermocnych i pałowatych 2,75 max 3 lb

- ile chcesz 2 składy,a może wolisz 3sk. ze względu na wygodę transportu ?

- jaką długość 3,60 czy 390?, wolisz "kluskę" , półparabolik czy coś sztywniejszego ?

Kręcioł do kompletu

- Ma mieć wolny bieg czy nie koniecznie?

- Hamulec przód czy tył?

Jak już odpowiesz sobie przynajmniej na te elementarne pytania, przekopiesz forum oraz sklepy internetowe, wytypujesz jakiś faworytów w tych cenach, wpadnij tu znowu :idea:

Ps. pamiętaj, że będziesz potrzebował jakąś dodatkową "biżuterie"; sygnalizator elektr. itp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach