Janek300 Napisano 6 Marca 2010 Share Napisano 6 Marca 2010 ... nikt nie wprowadzi produktu tylko po to aby bardzo wąska grupa go kupiła. Moja sugestia dotyczyła właśnie niszowego produktu jakim są cykady. Na pewno nie stracili na wprowadzeniu tej przynęty, ale kokosów też im nie przyniosła. Bardziej im zależało na pokazaniu że mają wszystko. To mi się u nich podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyrtap Napisano 6 Marca 2010 Share Napisano 6 Marca 2010 Tym samym i w tej sytuacji, opinia rybki10 vel szweda dla mnie osobiście jest bezwartościowa. Co oczywiście nie znaczy że FM postepuje zawsze uczciwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek Napisano 6 Marca 2010 Share Napisano 6 Marca 2010 Co oczywiście nie znaczy że FM postepuje zawsze uczciwie Zapewne masz racje ,ale trzeba pamiętać że konkrecja posunie się do wszystkiego ,kto wie jakimi pobudkami kierował sie szwed, vel rybka10, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
warszawa_24 Napisano 6 Marca 2010 Share Napisano 6 Marca 2010 Ja u nich robiłem wiele zakupów, przez ich sklep po allegro. Nigdy nie miałem choć najmniejszego problemu, mój ulubiony sklep z "grubszymi" rzeczami (wędki,kołowrotki) itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytek Napisano 7 Marca 2010 Share Napisano 7 Marca 2010 Ja też robiłem zakupy w FM, poza tym że troszkę to potrwało nie było żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektrochemik Napisano 7 Marca 2010 Share Napisano 7 Marca 2010 Nazwa / Adres : Wedkarskisprzet Kupiłem : Dragon Mystery XT Specialist Match Kontakt ze sprzedawcą : Bardzo dobry Szybkość realizacji przesyłki : Expresowy Jakość paczki/opakowania : Perfekcyjna ( wędka w pokrowcu zapakowana w tekturową tubę. ) Reklamacja i zwroty : Nie wystąpiły Ogólna ocena 1-10 : 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lin_ Napisano 10 Marca 2010 Share Napisano 10 Marca 2010 Nazwa / Adres : Fishing-Mart Kupiłem : Kołowrotek Cormoran Corcast 8PiF -2500 i przynęty spinningowe Kontakt ze sprzedawcą : Bardzo dobry Szybkość realizacji przesyłki : 3 dni Jakość paczki/opakowania : Solidna Reklamacja i zwroty : Nie wystąpiły Ogólna ocena 1-10 : 10 Satysfakcja z zaoszczędzonych pieniędzy - bezcenna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michorn Napisano 10 Marca 2010 Share Napisano 10 Marca 2010 Satysfakcja z zaoszczędzonych pieniędzy - bezcenna Ja ze sklepu Fishing Mart korzystam głownie w roli katalogu produktów Zawsze jak coś chce kupić z drobnych rzeczy to ta myśl że coś pomylą albo włożą co będą mieli lub po złożeniu koszyka nagle piszą że czegoś tam nie ma zniechęca mnie skutecznie. Ostatni przeglądałem różne drobiazgi i np systemik do zbrojenia martwej rybki kosztował chyba 7 zł a w innym sklepie 5, podaje taki ostatni zapamiętany przykład, 2 złote extra przebicia to przesada, robią tak na wielu drobiazgach bo jak już ktoś coś kupuje to i drobiazgi po dorzuca za które przepłaca. A wystarczy poszukać, jakby ktoś był słabo zaznajomiony z wyszukiwaniem ofert i cen to piszcie na priv, pomogę w wolnej chwili znaleźć szukane produkty. Jedyne co zdecyduje się u nich kupić to grubszy sprzęt, ceny mogą być konkurencyjne ze względu na ich wielkość zamówień. Ale jak kolejny raz po wybraniu wędek napiszą mi że ich nie maja i mogą zaproponować inne za dopłata to już tam nie wrócę. Raz się zgodziłem, a teraz wiem że to bardzo nieładna polityka. A ocena? Dałbym 5/10 1 pkt za asortyment 1 pakowanie 1 za kontakt 2 za ich umiejętność prowadzenia biznesu i wciskaniu czegoś po zawyżonej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekli Napisano 13 Marca 2010 Share Napisano 13 Marca 2010 Nazwa / Adres: Fishing-Mart Kupiłem: Wędka Dragon Destiny Spinn 5-25 + klika drobiazgów Kontakt ze sprzedawcą: Trudny Szybkość realizacji przesyłki: 4 dni Jakość paczki/opakowania: Solidna Reklamacja i zwroty: Nie wystąpiły Ogólna ocena 1-10: 7-8 + za paczkę, sposób zapakowania duży minus za kontakt ze sprzedawcą, poniżej zamieszczam moją korespondencję w której próbowałem się dowiedzieć o dostępność produktów żeby później nie było niespodzianek. >Zyłek nie ma i nie będzie.>Co do wedki ta seria wypada.>Jesli jest dostępna to jest na magazynie.>>Pozdrawiam Czesław Stryczek>www.fishing-mart.com.plznaczy że nie posiada Pan wędki ani żyłki? Bo na stronie status wędkijest dostępny.Proszę rozwinąć wypowiedź bo niestety nie zrozumiałem> Juz nie posiadam.>> Pozdrawiam Czesław Stryczek> www.fishing-mart.com.plDzień dobry,chcę się dowiedzieć czy wędzisko Dragon Destiny Spinn 2,75m 5-25gznajduje się w magazynie oraz czy żyłka Siglon V Premium o grubości 0,20mmlub 0,18mm będzie dostępna czy już nie będzie jej w sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mlody Napisano 29 Września 2010 Share Napisano 29 Września 2010 Nazwa / Adres : Sklep Zoologiczno-Wędkarski "ASIK" Jerzy Petz ul. Kościuszki 9 09-500 Gostynin zooo.pl Kupiłem : Mistrall Aqua Spin 270/25,Shimano Catana 2500 FA, zyłka Sneck,szczypce i proca. Kontakt ze sprzedawcą : szybk i miły kontakt. Szybkość realizacji przesyłki : bardzo dobra, 2dni robocze. Jakość paczki/opakowania : bardzo dobra, kij i reszta sprzętu bardzo dobrze zabezpieczona. Ogólna ocena 1-10 : 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwykck Napisano 18 Stycznia 2011 Share Napisano 18 Stycznia 2011 Witam wszystkich użytkowników forum haczyk.pl mam taką prośbę wyraźcie swoją opinie o sklepie gut-sklep.pl, z góry dziękuje za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kostek324 Napisano 19 Stycznia 2011 Share Napisano 19 Stycznia 2011 "Szanowni klienci, ze względu na sprzedaż sklepu zamówienia nie będą realizowane. Prosimy nie składać zamówień dopóki nie będzie nowego właściciela :)" Chyba teraz nici z zamawiania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwykck Napisano 19 Stycznia 2011 Share Napisano 19 Stycznia 2011 ale mi chodziło o opnie na temat sklepu a nie to czy można zamawiać czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelan Napisano 19 Stycznia 2011 Share Napisano 19 Stycznia 2011 To w takim razie jakiej opinii oczekujesz ? Że ich strona internetowa ładna bądź nieładna ? Jeśli się zmienia właściciel to praktycznie cała obsługa zapewne się zmienia więc nawet jeśli kiedyś było na 5 to teraz może być inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwykck Napisano 19 Stycznia 2011 Share Napisano 19 Stycznia 2011 jakiej opinii oczekuje pytasz jak ktoś się Ciebie pyta czy ładna dziewczyna idzie to co robisz do kolegi dzwonisz czy pytasz go jakiej opinii oczekuje? pytam jak ktoś kiedyś kupował to jakie ma wrażenia z tego sklepu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelan Napisano 19 Stycznia 2011 Share Napisano 19 Stycznia 2011 jakiej opinii oczekuje pytasz jak ktoś się Ciebie pyta czy ładna dziewczyna idzie to co robisz do kolegi dzwonisz czy pytasz go jakiej opinii oczekuje? pytam jak ktoś kiedyś kupował to jakie ma wrażenia z tego sklepu ? To ci tłumaczę, że to nie ma sensu w momencie kiedy zmienia się właściciel, bo obsługa z pewnością się zmieni (jakość niekoniecznie) i to wystarcza, aby wcześniej wydane opinie były nieaktualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaziks403 Napisano 21 Stycznia 2011 Share Napisano 21 Stycznia 2011 Witam. Od paru lat zaopatruję się w sprzęt i akcesoria wyłącznie w trzech sklepach internetowych. Wszystkie działają moim zdaniem bardzo profesjonalnie oferując sprzęt różnorodny i różnych firm. Praktycznie znajduję tam wszystko co potrzebne wędkarzowi. Najlepszym okresem zakupów są liczne przeceny i wyprzedaże. Różnice i uwagi: Fisching Mart - największy wybór, sprzęt markowy średniej i wyższej klasy, trochę trwająca procedura zakupu, bezproblemowe zakupy ratalne, nie najniższe ceny wedkarski.com - spory wybór sprzętu, bezproblemowe zakupy, uczciwość (szybkie, bezproblemowe naprawianie pomyłek), szybka realizacja wedkarskisprzęt.pl - bardzo dobry kontakt, możliwość zamówienia sprzętu z katalogów wielu firm, szybka realizacja, bezproblemowy zakup ratalny, najniższe ceny wielu produktów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kostek324 Napisano 21 Stycznia 2011 Share Napisano 21 Stycznia 2011 Na jakiej zasadzie działa zakup na raty w sklepie FM? Wystarczy tylko dowód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaziks403 Napisano 21 Stycznia 2011 Share Napisano 21 Stycznia 2011 Raty Żagiel. Na stronie FM (kliknij) - najczęściej zadawane pytania - jak kupić na kredyt. Praktycznie - kliknąłem, wypełniłem, przyjechał kurier, podpisałem, sklep dostał cynk a może i kasę i przysłał sprzęt. Zakupy powyżej 100. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erwinnf Napisano 10 Maja 2011 Share Napisano 10 Maja 2011 ktos robil zakupy w tym sklepie? foranglers.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winko Napisano 19 Lipca 2011 Share Napisano 19 Lipca 2011 Ostatnio dostałem przesyłkę z fishing mart. Po rozpakowaniu i sprawdzeniu zawartości paczki bardzo się wkur....m!!! Zamówienie było na kwotę 600zł+. Głównie wobki. Ale dostałem nie te modele które zamawiałem!!!!!! Na dodatek obsługa sklepu zmieniła treść mojego zam€wienia wpisując akurat te modele które mi wcisnęli! Jestem bardzo zbulwersowany tym jak mnie potraktowali zwłaszcza że kupuję u nich już od dłuższego czasu. Chciałbym ostrzec wszystkich którzy korzystają z ich usług aby dobrze sprawdzali zawartość przesyłek!!! Miał ktos może podobne problemy z w/w sklepem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytek Napisano 19 Lipca 2011 Share Napisano 19 Lipca 2011 Ostatnio dostałem przesyłkę z fishing mart. Po rozpakowaniu i sprawdzeniu zawartości paczki bardzo się wkur....m!!! Zamówienie było na kwotę 600zł+. Głównie wobki. Ale dostałem nie te modele które zamawiałem!!!!!! Na dodatek obsługa sklepu zmieniła treść mojego zam€wienia wpisując akurat te modele które mi wcisnęli! Jestem bardzo zbulwersowany tym jak mnie potraktowali zwłaszcza że kupuję u nich już od dłuższego czasu. Chciałbym ostrzec wszystkich którzy korzystają z ich usług aby dobrze sprawdzali zawartość przesyłek!!! Miał ktos może podobne problemy z w/w sklepem? Miałem podobnie. Z tym że dużo nie pozmieniali, ale i tak się wściekłem i przedzwoniłem to grali głupa i od tego czasu nie korzystam z tego sklepu. Jest do duży sklep i widocznie za dobrze im się powodzi to robią co chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fahgrh Napisano 19 Lipca 2011 Share Napisano 19 Lipca 2011 Mi też jakieś 3 tygodnie temu zmienili trochę zamówienie (nie dużo ,ale jednak). Mogli zadzwonić ,albo napisać email czy się zgadzam na takie coś ,a nie od razu wysyłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gobio Gobio Napisano 8 Września 2011 Share Napisano 8 Września 2011 A więc zacznę od tego że w grudniu tamtego roku zakupiłem(513+przesyłka) w sklepie szczupak.pl daiwe infinity q jigerrspin 2,7 3-18 i w momencie otwarcia paczki tak naprawdę zaczęły się problemy ponieważ paczka nie zawierała karty gwarancyjnej i paragonu potwierdzającego zakup, jednak po kilku mailach dotarł do mnie list z kartą gwarancyjną paragonu niestety nie dało się wydrukować. Ale mniejsza z tym , z wędeczki byłem bardzo zadowolony- siadały na nią rybki do momentu gdy kijek strzelił przy rzucie meppsem nr.2-był to czerwiec. Po jakimś tygodniu znalazłem czas by wysłać "złamasa" do szczupaka.pl zapakowałem wiec w rurę pcv zapłaciłem za kuriera poczty polskiej( takie są warunki reklamowania-klient wysyła w jedną stronę sklep w drugą) i poleciało. Po jakimś miesiącu wysłałem pierwsze maile z zapytaniem co z reklamowaną wędką, miły Pan twierdził że sklep ma 30 dni roboczych na rozpatrzenie a, że wysyłają to do niemiec dlatego tak długo to trwa. Mijały kolejne tygodnie, nawet zdecydowałem się nabyć w szczupaku kolejną wędkę(wklejanka na okonia) z myślą że może wyślą mi razem z reklamowaną Daiwą. Niestety tak się nie stało, po ok 5 tygodniach od złożenia reklamacji wysłałem maila z zapytaniem o progres w sprawie, otrzymałem informację( czyt.farmazon wymyślony na poczekaniu) iż wędka wróciła naprawiona z niemiec lecz z uszkodzoną rękojeścią tak więc musieli wysłać ją po raz kolejny do serwisu.Okkkkk! Pomyślałem że poczekam jeszcze jakiś czas. Tak więc czekałem do początku września kiedy to zasypałem szczupaka mailami o moją własność. Nie otrzymałem żadnej informacji natomiast otrzymałem dziś przesyłkę zawierającą: owszem daiwę , a i infinity i nawet ten sam ciężar wyrzutu lecz model z 2010 który mnie absolutnie nie interesuję ze względów technicznych( jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia) nie wspomnę już o względach ekonomicznych - nowy model jest do kupienia w zasadzie za połowę ceny starej! Jak dla mnie to jest jakiś żart. Nie wiem może powinienem się cieszyć że nie przysłali mi bata albo podlodówki w zamian?! Wykonałem telefon w apogeum zdenerwowania do lekko zdezorientowanego pracownika sklepu który oczywiście o niczym nie wie i będzie wyjaśniał sprawę. Tak więc dalej czekam na rozwiązanie( mm nadzieję pozytywne) tej sprawy. Gdy zapadnie jakaś decyzja nie omieszkam się tym z Wami podzielić. odrobinę się rozpisałem ale chciałem Was poinformować jak firma szczupak.pl traktuje klientów ps:dodam jeszcze ze okoniówka też się złamała ale nie mam zamiaru już psuć sobie nerwów i reklamować jej nie będę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sander Napisano 9 Września 2011 Share Napisano 9 Września 2011 Przykra sprawa. W ogóle odnoszę wrażenie, że im więcej sklepów internetowych to tym niższy poziom ich prowadzenia. A powinno być przecież inaczej ze względu na konkurencję. Ja ostatnio zraziłem się do sklepu takaryba.com. Zamówienie nie było duże bo raptem na 3 produkty, ale 2 na 3 przyszły do mnie nie takie jak zamówiłem. Nie dość, że inne to jeszcze tańsze niż te za które zapłaciłem. Z braku czasu nie bawiłem się już w odsyłanie, ale więcej zakupów tam nie zrobię. Nie polecam tego sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.