Mario wędkarz Napisano 21 Maja 2015 Share Napisano 21 Maja 2015 świetnie! może i nie ma dla ciebie wartości jednak może kogoś bardziej rozsądnego skłoni do refleksji i wpisania w wyszukiwarce nazwy sklepu i poszukania opinii innych, oszukanych ludzi, których jest naprawdę wiele. Dla takiego marketingowego rekina marketingu jak ciebie powinna to być oczywista oczywistość A tak gwoli ścisłości zamieściłem ten post na wielu forach, na których założyłem konto właśnie tylko i wyłącznie w tym celu aby przestrzec innych i o dziwo na kilku z nich podziękowano mi za to. Dla mnie to jest naturalne bo zrobiłem to w dobrej wierze, więc wasza reakcja na tym forum jest niezrozumiała. Być może osoby piętnujące mnie mają coś wspólnego z tymi oszustami ? Jakieś profity ? A może ktoś stosuje brudne sztuczki "buzz marketingu" drogi kolego. Więc zapytam cię, gdzie tu jest HACZYK ? Celem tego forum jest wymiana doświadczenia oraz relacji z naszego hobby - wędkarstwa. Jakakolwiek działalność samozwańczej policji społecznej nikogo tutaj nie interesuje Anyway, śmiem twierdzić, iż gdybyś się ładnie przywitał i zamieścił negatywną opinię wedle schematu z pierwszego posta - zapewne nikt by nie miał pretensji. Najgorsze są wycieczki osobiste i haterskie klimaty, które od razu zalatują spamem. Przepraszam za offtop, już kończę Ha! Post zacząłem: Witam wszystkich forumowiczów. Co jest w tym nieładnego ? Co wg ciebie oznacza "gdybyś się ładnie przywitał" Miałem najpierw się pokajać, bić pokłony ? Człowieku, przekraczasz granice absurdu. Pofatygowałem się i sprawdziłem Twój pierwszy post, Ty w ogóle sie nie przywitałem ani nie przedstawiłeś. Brawo! Piszesz też, że celem forum jest między innymi wymiana doświadczeń, a co ja niby zrobiłem ? Podzieliłem się z forumowiczami negatywnym doświadczeniem, jakie zafundował mi sklep warciak-fishing. Moim celem było ostrzeżenie przed oszustami co też poczyniłem. Pozdrawiam wszystkich serdecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maryaChi Napisano 21 Maja 2015 Share Napisano 21 Maja 2015 Ze sklepu warciak korzystałem w przeszłości kilkukrotnie i nie pamiętam najmniejszego problemu, czy to z towarem, czy czasem przesyłki. Czynnikiem, który mnie zawsze motywuje w wyborze jest cena. Jestem przekonany, że nie umiałem znaleźć taniej. Już dawno nie kupowałem, ale mam gdzieś w archiwum allegro komentarze z tego sklepu. Twój komentarz jest więc dla mnie całkowitym zaskoczeniem, bo kupowałem w tym sklepie i wyszedłem jako bardzo zadowolony klient. Teraz spróbuję ci jeszcze raz wytłumaczyć to, co tłumaczą ci inni użytkownicy oraz administratorzy. Forum internetowe jest miejscem wymiany poglądów. Z powodu charakteru tego miejsca wiele osób loguje się tylko po to, żeby wrzucić reklamę, albo antyreklamę. Celem tego jest, aby jak największa liczba osób tę anty lub reklamę przeczytała, uwierzyła w nią, a potem skorzystała z usług tego czy tamtego. Ponieważ użytkownicy haczyk.pl starają się pisać to co w serduchu gra, oczekują tego samego od swoich rozmówców i czasem zapomną się i w taką tanią sztuczkę (pseudoopinię) uwierzą. Nie możemy tolerować więc wpisów użytkowników, którzy logują się tylko po to, żeby wrzucić jakąś "opnię". Po prostu najszczerzej nie wierzymy, że jest ona prawdziwa. Skoro my nie wierzymy, nie wierzy pewnie też większość innych użytkowników, ale mając na uwadze, że ktoś może nie zauwazyć, że jest to post kogoś, kto na forum wniósł tylko tę wieść, chcemy ich przed takimi informacjami chronić. To, że powrzucałeś to na inne portale działa, w mojej opinii, tylko na twoją niekorzyść. Każdy szanujący się spamer się do jednego miejsca nie ogranicza Żeby jeszcze dodać ci trochę wiary w ludzi, to może faktycznie twoje intencje są dobre. Ale musisz uwierzyć na słowo - nasze również! I dlatego zwracamy uwagę, aby na twoją opinię nie patrzeć śmiertelnie poważnie, bo już wiele takich się tu próbowało pojawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wernicjusz Napisano 21 Maja 2015 Share Napisano 21 Maja 2015 ... a może zmiana w regulaminie, iż nowy użytkownik nie może tworzyć nowych tematów tak powiedzmy przez miesiąc. Niech najpierw zaznajomi się z forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek1 Napisano 21 Maja 2015 Share Napisano 21 Maja 2015 ... a może zmiana w regulaminie, iż nowy użytkownik nie może tworzyć nowych tematów tak powiedzmy przez miesiąc. Niech najpierw zaznajomi się z forum Myślę, że zdrowy rozsądek użytkowników i moderatorów wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P Napisano 21 Maja 2015 Share Napisano 21 Maja 2015 A ja opiszę sytuację z tego tygodnia. Kupiłem kilka przynęt w jednym ze sklepów internetowych. Było to 3 paczki przynęt. Dla mnie i kolegi Zależało nam na przynętach 6 cm z pewnej serii (2 paczki). A że zamówienie musiało być na 50 zł dobraliśmy trzecią paczkę przynęt 8 cm aby przekroczyć próg 50 zł. Niestety przesyłka przyszła z przynętami 1 paczka 6 cm i 2 paczki 8cm. Jedna z paczek zawierała przynęty w zamawianym kolorze ale większe. Z pewnych zaobserwowanych powodów upieraliśmy się właśnie na szóstki. Oczywiście złożyłem reklamacje mailowo. Następnego dnia zadzwoniłem. Na początku byłem odrobinę zły bo nie lubię się bawić w odsyłanie itp. Ale przez noc nasunęło mi się inne rozwiązanie. Skoro jest to wina sklepu i zgodnie z prawami powinienem odesłać przynęty niezgodne z zamówieniem to takim samym kosztem będzie dosłanie prawidłowych przynęt do mnie. Oczywiście koszty przynęt pokrywam ja a przesyłkę w związku z pomyłką sprzedawca. Sprzedawca od razu zasugerował zwrot i (po sprawdzeniu stanu magazynowego szóstek) przelew pieniędzy za przynęty. Nie miał tego koloru co chciałem. Ja zasugerowałem swoje rozwiązania (przed sprawdzeniem dostępności szóstek). Po sprawdzeniu stanów Pan odpowiedział, że owszem może się zgodzić ale najbliższy mojemu kolorowi jest taki. Mam się zastanowić i dać im znać czy chce "swoje rozwiązanie" z innym kolorem (zasugerował podobny który był dostępny) czy też tradycyjne rozwiązanie (zwrot towaru - zwrot pieniędzy). Pozostałem przy swoim. Dziś dostałem paczkę z nowymi przynętami (tymi brakującymi) + gratis do wypróbowania nad wodą. Po co to piszę? Bo każdemu mogą zdarzyć się wpadki. Jak sam podkreślałem w rozmowie ze sprzedawcą jesteśmy tylko ludźmi. Każdy może się pomylić. Mnie cieszy kiedy sprzedający jest otwarty na rozwiązania. Póki co nazwy sklepu nie chce podawać. Trwa dziwna wojenka. Nie wiem czy jest sens podawać nazwę sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wernicjusz Napisano 21 Maja 2015 Share Napisano 21 Maja 2015 Po co to piszę? Bo każdemu mogą zdarzyć się wpadki. Jak sam podkreślałem w rozmowie ze sprzedawcą jesteśmy tylko ludźmi. Każdy może się pomylić. Dokładnie. Kazdy ma prawo się pomylić. Ja na ten przykład kupiłem dziecku laptopa z serwisu aukcyjnego alledrogo za pobraniem. Przyjechał sprzęt a kurier ku mojemu zdziwieniu nie chciał kasy . Sprzedający miał taki młyn, że chcąc nie chcąc się pomylił. Sprawa się wyjaśniła - trzeba być człowiekiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman Napisano 22 Maja 2015 Share Napisano 22 Maja 2015 A ja bym tylko chciał zaznaczyć, że się przywitałem - proszę tutaj mego dobrego imienia nie targać http://haczyk.pl/forum/viewtopic.php?p=249366&highlight=#249366 Obiecuję, że już nie wrócę do tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario wędkarz Napisano 22 Maja 2015 Share Napisano 22 Maja 2015 Po co to piszę? Bo każdemu mogą zdarzyć się wpadki. Jak sam podkreślałem w rozmowie ze sprzedawcą jesteśmy tylko ludźmi. Każdy może się pomylić. Dokładnie. Kazdy ma prawo się pomylić. Ja na ten przykład kupiłem dziecku laptopa z serwisu aukcyjnego alledrogo za pobraniem. Przyjechał sprzęt a kurier ku mojemu zdziwieniu nie chciał kasy . Sprzedający miał taki młyn, że chcąc nie chcąc się pomylił. Sprawa się wyjaśniła - trzeba być człowiekiem. Zgadza się, każdy ma prawo się pomylić, mam za sobą ponad 500 dokonanych zakupów na allegro. Nieraz ktoś się pomylił i kulturalnie załatwialiśmy sprawę, jednak ja nie pisałem o pomyłce lecz o zwykłym oszustwie i chamskim podejściu sklepu do klienta. Towar został skradziony i ja nie jestem stroną w sprawie, rzecznik praw konsumenta powiedział mi jasno - "powinien pan dostać natychmiast towar lub zwrot kosztów. Zleceniodawcą i ubezpieczającym przesyłkę jest sklep i już w jego gestii jest wyjaśnienie sprawy z firma kurierską, ja nie jestem stroną w sprawie" Jednak sklep twierdzi inaczej i każe mi czekać drugi miesiąc aż on łaskawie wyjaśni sprawę z kurierem co mnie nie powinno interesować. Ponadto dochodzą rozłącznie się podczas rozmów jak tylko wypowiem słowo "prawa konsumenta", chamskie odpisywanie na maile typu "nic nam nie możesz zrobić". Wyobrażacie to sobie ? Wpiszcie sobie w googla "warciak opinie" i poczytajcie o podobnych sytuacjach, zmianach nicków na allegro itd. Nie dostałem też żadnego paragonu, dowodu zakupu, NIC. I nie tylko ja bo inny również. A do tego wszystkiego wchodzę w dobrej wierze na forum, zakładam konto właśnie po to żeby Was ostrzec i spotykam się z atakiem na mnie. MATRIX. Zostałem okradziony na niecałe 200 zł. podkreślam NIECAŁE, a wiecie dlaczego ? Bo kradzież do 250 zł to w praktyce nie kradzież i nic nie zdziałasz. Więc śmiem przypuszczać, że to nie kurier ukradł towar. Resztę dopowiedźcie sobie sami, czytając inne opinie na temat tego sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwykly_michal Napisano 22 Maja 2015 Share Napisano 22 Maja 2015 Nie dostałem też żadnego paragonu, dowodu zakupu, NIC. I nie tylko ja bo inny również. Zgłoś sprawę do Urzędu Skarbowego, sprzedawca ma obowiązek wystawić rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maryaChi Napisano 25 Maja 2015 Share Napisano 25 Maja 2015 Ponieważ dyskusja pomiędzy użytkownikami madman i Mario wędkarz zaczęła zbliżać się do krawędzi i osobistych wycieczek proponuję zakończyć temat, albo przynajmniej postarać się ograniczyć uszczypliwość. Temat jest o sklepach internetowych, a nie o tym, co ktoś kiedyś napisał, ile zarabia itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawciobra Napisano 1 Czerwca 2015 Share Napisano 1 Czerwca 2015 Ja natomiast chciałbym polecić wszystkim łowiącym ryby spokojnego żeru do odwiedzenia dwóch sklepów internetowych. Mianowicie pierwszym, którego bym polecał, jest sklep Górek-gliny Pana. Kacpra Góreckiego, wędkarza biorącego udziały w wielu zawodach wędkarskich w Polsce, jak i za granicami. W sklepie górek-gliny znajdziemy: zanęty, gliny, kołowrotki aż po same wędki, a wizytówką sklepu są gliny Górek. Dlaczego polecam ten sklep internetowy? A dlatego, że sprzedawane tam artykuły wędkarskie są najwyższej jakości oraz sam robię tam zakupy co jakiś czas od ponad roku i nigdy nie było problemu z wysyłką, a często bywa tak, że zamówienie mam już na drugi dzień. Sklep internetowy Górek-gliny Kolejnym sklepem, który bym wam polecał, jest to sklep Fishing-Mart. Tutaj tak jak w sklepie powyżej dostaniemy doskonałe oraz bardzo dobrej jakości artykuły wędkarskie od żyłek po wędki. Znajdziemy tutaj rewelacyjne wędziska takich marek jak szkocka Daiwa czy shimano. Kontakt z właścicielami sklepu bez zarzutów oraz dostawa zamówienia bez najmniejszych problemów. Sklep internetowy Fishing-Mart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bumtarara Napisano 1 Czerwca 2015 Share Napisano 1 Czerwca 2015 Lubie filmiki od Gorek TV, widać że chłop zna się na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek1 Napisano 15 Czerwca 2015 Share Napisano 15 Czerwca 2015 Zapraszam do przeczytania artykułu na portalu, w którym opisany jest nowy sposób prezentowania artykułów wędkarskich w sklepach internetowych. Dzięki tej nowatorskiej metodzie możliwe jest obejrzenia artykułów z każdej strony i w dużym zbliżeniu. Poniżej mała próbka możliwości (wystarczy "chwycić" myszką i obracać)- więcej w artykule. Artykuł- prezentacja sprzętu 360 stopni WIDTH="468" HEIGHT="260" id="animacion" ALIGN=""> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareksm2 Napisano 30 Sierpnia 2015 Share Napisano 30 Sierpnia 2015 Z ciekawości zajrzałem na komentarze tego sklepu, jest 12 negatywów. Najbardziej ciekawe są odpowiedzi sprzedawcy na negatywy ze strony kupujących. Jedzie po ludziach ostro .... he he. Nie wróży to dobrej współpracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oleq_30 Napisano 30 Sierpnia 2015 Share Napisano 30 Sierpnia 2015 Szybkie pytanie bo przeglądałem ale nie znalazłem odpowiedzi czy w sandacz nysa pl robił juz ktoś zakupy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jajnik Napisano 15 Września 2015 Share Napisano 15 Września 2015 Ostatnio uzupełniałem braki w skrzyneczkach oraz kupowałem 1 nową wędkę. Z czystym sumieniem mogę polecić sklep internetowy/stacjonarny SMOK24, który również ma sporą ofertę na allegro. Zamówiłem przez allegro, towar dotarł po 2 dniach, pewnie ze względu na to, że zamówienie złożyłem jakoś po godzinie 14, co jest w 100% zrozumiałe. Zapakowane w wytrzymałą tubę, żeby się wędka nie uszkodziła. Kilka dni później byłem u nich w Łomiankach po wędkę dla kolegi, wybór ogromny, obsługa miła i pomocna. POLECAM Kolejne zakupy w tzw. międzyczasie zrobiłem znowu na allegro tylko tym razem w sklepie IWEDKARSKI.PL no i tutaj niestety rozczarowanie. Zamówienie złożyłem 02.09 i również tego samego dnia otrzymałem informację o opóźnieniu. Dziś mamy jak widać 15.09, paczki nie ma, informacji o przesyłce również... Poczytałem kilka negatywnych komentarzy i widać, że to nie pierwszy taki przypadek. NIE POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wedkarz789456 Napisano 23 Grudnia 2015 Share Napisano 23 Grudnia 2015 Witam, Szanowny Panie "Jajnik", reprezentuje sklep o którym Pan pisze. Zweryfikowaliśmy transakcję z Panem - wystąpiło opóźnienie za które przepraszamy brakowało koloru gumy, co zostało wyjaśnione w naszej korespondencji e-mailowej. Rozumiem Pańskie niezadowolenie dlatego, proszę o kontakt emailowy postaramy się Panu zrekompensować całą sytuację. Odnosząc się do "komentarzy" proszę zauważyć, że mamy 99% pozytywnych opinii przy przeszło 13 000 opinii. Przy ilości transakcji które zawieramy dziennie niestety zdarzają się opóźnienia, tym bardziej, że towar rotuje. Raz jeszcze przepraszam i czekam na informację e-mailową aby zakończyć transakcję z obustronnym zadowoleniem. Pozdrawiam, Hieronim Prus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toei Napisano 8 Lutego 2016 Share Napisano 8 Lutego 2016 A jak kto pierwszy raz kupuje sprzęt dla siebie to gdzie powinien wybierać?? czy może lepiej pójść do jakiegoś narmalnego sklepu żeby sprzedawca jeszcze coś podoradzał?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaJa Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 Jak bym kupował kija pierwszy raz to popytałbym kolegów co kupić, niech dadzą pomacać swoje kije. Warto pomacać i zobaczyć co jak w ręku leży. Zwłaszcza nad wodą, a nie na sucho w sklepie - bo to jest różnica, Generalnie robię tak: pogadam z kumplami, pomacam, idę do sklepu i szukam. Jak jest to co mi pasuje, to popatrzę na cenę i porównam w internetowych sklepach. Biorę tam gdzie taniej, choć jak robię zakupy grubsze np: kij+młynek i osprzęt do tego (zawsze coś trzeba z drobiazgu uzupełnić) to diorę u lokalnego sprzedawcy i kłócę się o rabat Zwyczajowo da. Kupuję u niego od czas udo czasu i zawsze coś mi tam obniży. Bywa tak - jak pisałem wyżej - że miewa ceny lekko zawyżone, czyli internet + przesyłka wyjdzie taniej. Nie zawsze, ale czasem. Nie mam uprzywilejowanych sklepów w internecie, bo jeśli znam towar i wiem co potrzebuję to przy użyciu wyszukiwarek uda się znaleźć towar w jakimś tam sklepie akurat ten taniej. Inny asortyment może mieć już drożej. Trzeba kierować się zdrowym rozsądkiem i wyszukując towar w sklepach internetowych patrzeć często na dodatkowe koszta: przesyłka, ewentualny zwrot towaru, gdzie serwis i jak dostarczyć. Pies jest pogrzebany w pieniądzach jakie chcesz gdzieś tam zostawić. W internecie nie potargujesz jak w sklepie stacjonarnym. Nie dotkniesz i nie sprawdzisz, ale możesz znaleźć taniej - jak wiesz co już chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.