Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Staw płaszowski


One_Two

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem studentem Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Piszę obecnie prace magisterską dotyczącą kregowców Stawu płaszowskiego. Praca ma na celu inwentaryzacje gatunków kręgowców, przedstawienie zagrożeń oraz zaproponowanie formy ochrony.

Jeśli na forum znajdują się osoby, które być może łowiły lub obecnie łowią nad w/w stawem i mogłyby podzielić się informacjami dotyczącymi zaobserwowanych gatunków oraz innych spotrzeżeń byłbym bardzo wdzieczny za kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

sporo szczupaka, raczej drobny się trafia,, koledzy łowili ładne liny i jest ich sporo :) na pewno leszcze, karasie, płocie, wzdręgi, ale szału z ilością i wielkości ryb nie ma, powód : nie wymagana karta wędkarska (opłaty) i presja wędkarzy którzy co złowią to zjedzą :evil: ogólne zbiornik bardzo zarośnięty co komplikuje łowienie, woda czysta, przejrzysta :) na brzegach pełno śmieci, ludzkich odchodów :( i cyganów którzy obozują tam latem. Warto aby ktoś się zaopiekował tym zbiornikiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki.

one_two@interia.eu

To mój adres, jeśli znalazby się ktoś kto chciałby podzielić się jakąś dobrą fotografią złapanego okazu.

W zamian nazwisko umieszczam w pracy jako autora danego zdjęcia, co tez jest pewnego rodzaju nobilitacja.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dam znać koledze, on jakieś fotki ma :) gdybyś wcześniej powiedział, to złowiło by się kilka rybek z płaszowa i przebadało na uczelni, właśnie skończyłem badania składu chem i zanieczyszczeń ryb z łowisk, rzek, i jezior województwa małopolskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach