Skocz do zawartości
tokarex pontony

Kołowrotek z wolnym biegiem za 300-400zł


maryaChi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Noszę się z zamiarem kupna kołowrotka z wolnym biegiem. Kołowrotek ma udźwignąć 200-300m żyłki w przekroju 0,35-0,40. Nie interesują mnie kołowrotki najtańsze, nie chciałbym też płacić więcej niż 400zł bo mam jeszcze troche sprzętu do kupienia w 2011. Także cena najlepiej 3xx zł. Da się zrobić coś mądrego w takim przedziale?

Zainteresowały mnie dwa modele:

- Shimano Baitrunner, który w wymaganej przeze mnie wielkości da się dostać poniżej 400zł

http://allegro.pl/shimano-baitrunner-dl-6000-ra-wysylka-gratis-i1393023123.html

-Daiwa Regal Plus BRi, w zasadzie jak powyżej

http://allegro.pl/daiwa-regal-plus-bri-5000-ab-i1390425838.html

Pytam bo nie mam doświadczenia z tego typu kołowrotkami. Potrzebuję go do gruntowego połowu drapieżników przy użyciu sygnalizatorów elektronicznych.

Chetnie poczytam o alternatywie - np co zyskam kupujac kołowrotek 4xx lub 5xx, a co strace, biorac 1xx lub 2xx.

Dzieki, pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
Daiwa Regal Plus BRi, w zasadzie jak powyżej

to dobry krecioł ...ale nie ta konstrukcja w tej wielkości :???:

Rozważ może zakup czegos co zostało zaprojektowane od zera by być duże i pojemne :mrgreen:

Ticca abbys

tutaj chłopaki o tym gadają , http://haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=10127&start=165 też mnie kiedyś mocno zastanawiał ten młynek ale jak zobaczyłem ultegre xtb to już nie miałem odwrotu :mrgreen:

myśle , ze czasem bywają na alledrogo poniżej 400 zł a i w dobry sklepie jak zjawisz sie osobiście też nie powinno być problemu z utrzymaniem się w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach