Rybka345 Napisano 26 Marca 2021 Share Napisano 26 Marca 2021 Witam! Mam pewien dylemat, kompletnie nie znam się na wędkarstwie a chciałabym na prezent niespodziankę kupić mojemu dziadkowi jakiś dobry sprzęt wędkarski. Nie mam pojęcia jakim sprzętem mój dziadek łowi ryby, wiem że nie jest to sprzęt z wysokiej ani nawet średniej półki cenowej, np. żyłka za 7 zł 100 m itd. , ale wiem że skupia się na łowieniu karpi oraz karasi na feeder w pobliskich jeziorach, więc tutaj się rodzi moje pytanie do was, doświadczonych wędkarzy, co najlepiej kupić jako prezent w tym wypadku? Myślałam o jakiś dobrych haczykach, żyłkach ( dziadek nie raz narzekał że żyłka 0,25 się zerwała albo haczyk się wygiął przy próbie złowienia karpia) kołowrotkach itd. ale kompletnie się na tym nie znam a tym bardziej na firmach które oferują taki sprzęt. Czy moglibyście poradzić co najlepiej w takim wypadku kupić? Co się zawsze przyda wędkarzowi? Chciałabym aby dziadek mógł łowić jakimś fajnym i przyzwoitym sprzętem (nie korzysta on z internetu więc pewnie nie wie o wielu nowinkach ze świata wędkarstwa). Będę wdzięczna za wszelkie komentarze i porady!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marienty Napisano 26 Marca 2021 Share Napisano 26 Marca 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka345 Napisano 26 Marca 2021 Autor Share Napisano 26 Marca 2021 24 minuty temu, Marienty napisał: Widzę , że w tym poście głownie mówią o spinningu oraz o łowieniu szczupaków. Natomiast w moim poście pisałam o karpiach/karasiach na feeder, i tez pewnie 7 lat trochę zmieniło jeśli chodzi o sprzęt czy gadżety wędkarskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...