Skocz do zawartości
tokarex pontony

Akcja wędki

Przemek17210

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem początkującym wędkarzem i chciałbym sobie kupić spinning. W sklepach wędkarskich w moim mieście nie zawsze jest fachowa obsługa, w najlepiej zaopatrzonym sklepie siedzi kobieta, która poproszona o poradę mówi rzeby wybierać co się chce i że wszystko jest dobre. W związku z tym mam do was pytanie. Jak w sklepie przy zakupie ocenić czy wędzisko ma akcję szczytową czy paraboliczną??

Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję i proszę o pomoc.

przynęty na klenia   Dragon
  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

Przemek17210, najlepsza moja metoda jaka stosuje to idz do sklepu wez sobie kilka wedek roznych firm ale walorami podobne do siebie i kazda sobie przetestuj :mrgreen: pomachaj wedziskiem lapiac w roznych miejscach poprobuj moment zaciecia jak wedka sie zachowuje przyloz szczytowke do sufitu i ugnij do pewnego momentu oczywiscie i zobaczysz czy gnie sie tylko szczytowka a reszta jest sztywna czy moze wedka gnie sie w miare cala parabolicznie mozesz zlapac za szczytowke i giac sama i patrzec do jakiego momentu sie zgina mozesz rowniez zlapac wedke za sama szczytowke tylko uwazaj zeby nie zlamac :!: podniesc i obadac jak sie ma wygiecie wedki do szczytowki i przy okazji wychodzi dobrze wywazenie wedki :mrgreen: po takich testach mozesz kupowac jak sie nie zlamie na miejscu :wink:

Gość Bartosz
Napisano
przyloz szczytowke do sufitu i ugnij

Zdecydowanie odradzam tę metodę!!! W ten sposób już niszczysz sprzęt, a w najlepszym wypadku narażasz na niechybne porysanie! A później uszkodzona wędka ląduje u kogoś w domu i problemy z reklamacją...

Jeżeli chcesz wypróbować akcję, to najlepiej przyjdź ze swoim kołowrotkiem na którym jest nawinięta żyłka, zamontuj go, przełóż żyłkę przez wszystkie przelotki, koniec żyłki przywiąż do czegoś ciężkiego (możesz do biurka). Tylko przywiąż MOCNO I SPRAWDZONYM WĘZŁEM!!!

Napisano