Skocz do zawartości
tokarex pontony

Zanęta na nockę ( zawody)

Łukasz789

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wybieram się na nocne zawody i nie mam zbytnio pojęcia jak się do nich przygotować .Dlatego pytam Was doświadczonych wędkarzy .Zbiornikiem jest staw dość mały .Ryby występujące to kleń , karp, i masa płoci. Jakby ktoś podał jakąś zanętę do zrobienia we własny zakresie to bardzo bym prosił bo jestem dość biedny studentem i nie chce zbankrutować oczywiście kupie 1-2 zanęty gotowej ale to chyba zbyt mało na cała nockę.

przynęty na klenia   Dragon
Napisano

Zamierzam łowić na białe robaki ew. kolorowe białe robaki , w ostateczności kanapka( tj. robaczek +kukurydza) no chyba ,że polecacie coś innego .

Napisano

Pinka, białe lub białe barwione, czerwone to powinieneś mieć ze sobą. Jeśli karp jest często poławiany to i kukurydzę. A jaka metoda, feeder, spławikówka?

Napisano

Bez różnicy spławik czy grunt - musisz pilnować odległości aby w miarę możliwości nawet w nocy łowić i nęcić w jednym miejscu. Nie mam doświadczenia z takimi zawodami, i nie wiem jak jest z żerowaniem płoci w nocy- dopytaj na forum i zdecyduj czy nastawiać się na karpia czy na płoć

Napisano
kolorowe białe robaki
Jeśli rybki mają noktowizory to słuszna decyzja . :lol::wink: Paczka zanęty 2kg na nockę ci wystarczy ,kup dobrej firmy .
Napisano
kolorowe białe robaki
Jeśli rybki mają noktowizory to słuszna decyzja . :lol::wink: Paczka zanęty 2kg na nockę ci wystarczy ,kup dobrej firmy .

Aha czyli nie stosuje się kolorowych w nocy?Tylko białe, tak?

Napisano

Łukasz789, nie ma to znaczenia ,czy robak będzie biały czy kolorowy ,ma znaczenie czy będzie świeży .Dotyczy to tak samo białych czy czerwonych .

Napisano
Jeśli rybki mają noktowizory to słuszna decyzja . :lol::wink:

masz rację maniek :smile: Jeśli zawody trwają np. 22-4 to nie będzie to miało znaczenia. Chyba że trwają 20-8

Napisano