Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

Zanęta na nockę ( zawody)


Łukasz789

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wybieram się na nocne zawody i nie mam zbytnio pojęcia jak się do nich przygotować .Dlatego pytam Was doświadczonych wędkarzy .Zbiornikiem jest staw dość mały .Ryby występujące to kleń , karp, i masa płoci. Jakby ktoś podał jakąś zanętę do zrobienia we własny zakresie to bardzo bym prosił bo jestem dość biedny studentem i nie chce zbankrutować oczywiście kupie 1-2 zanęty gotowej ale to chyba zbyt mało na cała nockę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Bez różnicy spławik czy grunt - musisz pilnować odległości aby w miarę możliwości nawet w nocy łowić i nęcić w jednym miejscu. Nie mam doświadczenia z takimi zawodami, i nie wiem jak jest z żerowaniem płoci w nocy- dopytaj na forum i zdecyduj czy nastawiać się na karpia czy na płoć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz789, nie ma to znaczenia ,czy robak będzie biały czy kolorowy ,ma znaczenie czy będzie świeży .Dotyczy to tak samo białych czy czerwonych .

Miałem kiedyś taką sytuację.Łowiliśmy na spławk wzdręgi , bo jak wiadomo w momencie gdy dobrze biorą , zabawa jest przednia - rzut i ryba , rzut i ryba......Mieliśmy białe , czerwone i coś tam jeszcze.Wzdręgi brały raczej średnio, więc zaczęliśmy eksperymentować.Biały z czerwonym , biał z pinką , biały z białym :grin: .Brania dalej były średnie.Aż do momentu kiedy znalazłem na łódce pudełko ze starymi czerwonymi robakami .Były stare, naprawdę stare tak bardzo że cieniutkie jak włos i rozpadały się podczas zakładania na hak.I dopiero wtedy zaczęła się jazda.Wzdręgi brały jak szalone.

Podkreślam , że w moim przypadku to były czerwone robale.Przy białych skutek zakładania starych robali na hak może być odwrotny.