Skocz do zawartości
tokarex pontony

kupno auta


rafaZST

Rekomendowane odpowiedzi

Dalej będziesz bronić golfa w tdi, bo masz takiego. Zresztą jak większość ludzi kupuje tdi, bo jest w końcu ekonomiczny :D do momentu usterki hahaaha

koniec.

Będe i chyba powinieneś sie ze mną zgodzić że przez 416 tysiaków wymieniałem to co w każdym innym aucie sie wymienia , czyli zwykłe częsci eksploatacyjne.Kiedy go kupowałem był naprawde niezłym samochodem , zapłaciłem za niego ciut więcej ale był w bardzo dobrym stanie co potwierdziło wtedy aso.Więc z czystym sumieniem mogę chwalić ten samochód, choć i tak będziesz pewnie pisać że zatajam jakieś awarie.Mam jeszcze innego diesla , ciut młodszego , ciut mocniejszego i też narazie nie narzekam ani na osiągi ani na awarie ani na spalanie.

I nie twierdze że turbo benzyniaki są do dup....

Silniki turbodoładowane spalające benzyne są bardziej paliwożerne jeżeli chodzi o samochody większych gabarytów , fakt są szybkie i świetnie sie nimi jeżdzi ale mnie nie stać na to żeby śmigać turbo benzyniakiem z rodziną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
przynęty na klenia   Dragon
  • Odpowiedzi 239
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pagorii widzę że jestesmy zwolennikami TDI :razz:

Miałem ogółem 4 autka wszystkie Dieselki.

Na początku 2 poldki 1.9GLD rocznik 1994 , potem Golf III 1.9 TDI , 90 KM

teraz Pasat 1.9 TDI , 110 KM rok 1999.--tylko że ma zmieniony program i na hamowni wykazało 135 KM.Całkiem inna jazda .odejście bardzo konkretne a spalanie takie samo :grin:

W sumie nigdy bym benzyniaka nie kupił z wielu powodów...Moje wszystkie autka paliły w okolicy 6 litrów/100 km , nie interesuje mnie gaz ani regulacje......jest ustawione raz i ma chodzić.Jak narazie odpukać jestem bardzo zadowolony ...wymieniłem tylko górne wahacze i rozrzad oraz klocki przez 3 lata jazdy a kupujac go miał 178 tyś teraz ma 240.

Golf moim zdaniem to bardzo zwinne autko ....chętnie bym się nim pochwalił ale pewnie regulamin zabrania wstawienia tutaj fotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczupak28, passata to coś do przodu musi pchać , nie koniki a moment obrotowy. Stąd też właśnie zamiłowanie dla diesla -że przy niskim spalanu auto ma chęć jechać co powoduje właśnie silnik diesla nie konsumując wielkch ilości paliwa. Ja nie powiem , wole benzyne ale diesel ma większego buta przy mniejszym spalaniu, jak ktoś zna się trochę na fizyce czy mechanice wie czym jest sprawność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gdy w dieslu konczy sie moment,to w benie masz jeszcze zapas,pozatym Panowie co jest warty diesel bez programu czy turbo.Diesel jak jeżdzi to jeżdzi ale jak pada pompa,wtrysk czy żarówki wtedy zaczyna się płacz,ja mam pb 2.5l mróz -26 i o 4 nad ranem strzał i pali a stoi pod chmurką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z początkiem lutego były duże mrozy to na dotyk palił ...to nie prawda że TDI ciężko palą ...przynajmniej motory WV.

Kolega ma Forda to w zimie nie odpali :mrgreen:

Przemek CLI -------jakoś nigdy nie sprawdzałem wtrysków ani pompy :roll:

odpukać narazie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mowa tu o kończeniu się czegokolwiek to jak wiadomo silniki diesla biją na głowę benzyniaki żywotnością. Stare mercedesy kręciły po milion kilometrów i to bez większych remontów.

no tak bo diesel się jeździ w trasy np Kraków - Gdańsk a nie po piwo do sklepu.

założeniem było ekonomia przy długich odcinkach.

kup teraz diesla paro letniego i wykręć nim po milion km

poczytaj o niezawodnym TDI:

http://vwszrot.pl/

3 lata jazdy a kupujac go miał 178 tyś teraz ma 240.

wierzysz w to sam ?

pomyśl auto ma już 13 lat, nikt w '99 nie kupował diesla by jeździć po mieście, pewnie auto sprowadzone, myślę że co rok było nim kręcone 30k albo i więcej, teraz pomnóż razy 13 lat.

zobacz ile mają na liczniku takie diesle na zagranicznym portalach, przed tym jak przyjadą do Polski gdzie na dzień dobry kręci się licznik do 170-230k km

Nie mówię, że diesle są złe, bo są dobre jak ktoś miesięcznie lata po 30k - 40k miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup teraz diesla paro letniego i wykręć nim po milion km

A pół miliona wystarczy? Znam 2 takie diesle. Czy to coś wnosi do tej dyskusji o wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkanocnymi?

Są różne diesle i różne benzyny. Nie wrzucajcie wszystkiego do jednego wora. Wszystko zależy od technologii. Miałem nissana almerę w benzynie (oryginalny japoniec) gdzie od wyjazdu z salonu przez 12 lat był wymieniony tylko akumulator, amortyzatory z tyłu i linka sprzęgła. Znam też o klasę wyższe benzyniaki które co 3 lata mają coś poważnego do zrobienia. To samo jest z dieslami. Obsługa diesla jest troszeczkę bardziej skomplikowana i wymagająca większej uwagi z racji np problemów z paliwem w zimie, niewłaściwą eksploatacją turbo czy też z DPF który trzeba przeczyścić w trasie. Jak lejesz dobre paliwo a przed zimą dodatkowo depresator do ON nie ma bata że w paliwie wytrąci się parafina i będą problemy z odpalaniem. Świece nie kończą grzać po po zgaśnięciu lampki a dopiero po wyłączeniu się przekaźnika. Jest kilka niuansów ale to wszystko wynika z zaleceń producenta.

Wcale nie jest prawdą że diesel jest tylko w trasy. Swoim radzę sobie doskonale w mieście. A już np Yaris 1.4 D4D to chyba nie auto w trasę :roll: Nie dotyczy to przedstawicieli handlowych oczywiście. Dla mnie ma być wygodnie i bezpiecznie a do tego ekonomicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup teraz diesla paro letniego i wykręć nim po milion km

A pół miliona wystarczy? Znam 2 takie diesle. Czy to coś wnosi do tej dyskusji o wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkanocnymi?

Są różne diesle i różne benzyny. Nie wrzucajcie wszystkiego do jednego wora. Wszystko zależy od technologii. Miałem nissana almerę w benzynie (oryginalny japoniec) gdzie od wyjazdu z salonu przez 12 lat był wymieniony tylko akumulator, amortyzatory z tyłu i linka sprzęgła. Znam też o klasę wyższe benzyniaki które co 3 lata mają coś poważnego do zrobienia. To samo jest z dieslami. Obsługa diesla jest troszeczkę bardziej skomplikowana i wymagająca większej uwagi z racji np problemów z paliwem w zimie, niewłaściwą eksploatacją turbo czy też z DPF który trzeba przeczyścić w trasie. Jak lejesz dobre paliwo a przed zimą dodatkowo depresator do ON nie ma bata że w paliwie wytrąci się parafina i będą problemy z odpalaniem. Świece nie kończą grzać po po zgaśnięciu lampki a dopiero po wyłączeniu się przekaźnika. Jest kilka niuansów ale to wszystko wynika z zaleceń producenta.

Wcale nie jest prawdą że diesel jest tylko w trasy. Swoim radzę sobie doskonale w mieście. A już np Yaris 1.4 D4D to chyba nie auto w trasę :roll: Nie dotyczy to przedstawicieli handlowych oczywiście. Dla mnie ma być wygodnie i bezpiecznie a do tego ekonomicznie.

Kicia mówisz o DPF ....ja kupując swoje autka zawsze kierowałem się ergonomią silnika , koszty exploatacji itd do TDI 90 i 110 wlejesz wszystko do baku praktycznie i pójdzie natomiast do pompowtryskiwaczy już tylko czysty ON najlepiej BP lub Shell.

DPF temat rzeka ..wystarczy poczytać na forach samochodowych ileż to sprawiaja kłopotu filtr cząsteczek stalych itp , dlatego ludzie usuwaja to .jest to kosztowne ale się da .

Ja np.nigdy bym nie kupił 2.0 TDI 140 KM. a czemu to każdy wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mowa tu o kończeniu się czegokolwiek to jak wiadomo silniki diesla biją na głowę benzyniaki żywotnością. Stare mercedesy kręciły po milion kilometrów i to bez większych remontów.
Trafne okreslenie "stare mercedesy" klekot był słyszany cztery wsie dalej,ale fakt to były pancerne wozy,co do motorów typu diesel ww jest dość twardy zwłaszcza jednostki 1.9 i 1.4 oraz oplowski 2.0,teraz te nowe 2.0 czy 2.2 juz nie cieszą się taka super opinią.A tak poza marginesem słyszeliście o lpg w dieslu...ja widziałem filmik i powiem wam ,ze głupio to niewygląda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczupak28, większość problemów z DPF czy też z EGR powstaje w wyniku niewłaściwej eksploatacji. W mojej avce nie mam DPF bo nie odczuwałem potrzeby żeby brać samochód z takim silnikiem. I tylko dlatego.

Wiem że do starszych TDi wlewają wszystko i pojedzie na tym. Ostatnio popularny jest olej opałowy :wink: Ja do swojego nie wleję byle czego bo mnie nie stać :mrgreen:

Jakość paliwa to temat rzeka. Tankuję z reguły na Shellu i to na 2 sprawdzonych stacjach ale i tak to paliwo nie równa się do tego co tankowałem za granicą. Na tej samej trasie w jedną stronę zatankowałem polskiego shella a w powrotnej drodze po kilku napełnieniach przyszedł czas na jego niemiecki odpowiednik. I okazało się że samochód lepiej idzie i mniej pali :roll: Tak samo było z paliwem na Słowenii i w Austrii. Dziwny przypadek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tankuje od sąsiada albo biore CB i jade na trase ...oszczędności zawsze ktoś ma po 4.0 zł kupi wszędzie, na Orężadce też jezdziłem nie ma reguły tak samo chodzi.Mam gospodarstwo i nie stać mnie kupować ON po 6.00 zł.

W tych czasach trzeba kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma Forda to w zimie nie odpali
Też mam Fordzitsu i jeszcze mi się nie zdarzyło co by mi nie odpalił, a wcale w najlepszej kondycji nie jest:

Silniczek krokowy od regulatora konta wtrysku nie działa, świeczki żarowe też się domagają wymiany a jednak przy - 24 odpalił i pojechał :mrgreen:

Następne autko jednak w benzynie będzie. Nowe diesle są droższe w eksploatacji jeżeli kulamy się głównie po mieście... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar zakupić samochód głównie ma trasy i żeby pomieścił sprzęt wędkarski.

Do wydania mam ok 30000zł interesuje mnie samochód w benzynie nie istotne spalanie, i nie chcę WV, Audi i tym podobnych fordów fiatów.

Macie jakieś propozycje wytrzymałych silników latał będzie głownie po trasach Polska Niemcy więc i prędkość i przyśpieszenie odpowiednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FALUBAZ_ZG
na Orężadce też jezdziłem nie ma reguły tak samo chodzi.Mam gospodarstwo i nie stać mnie kupować ON po 6.00 zł.

W tych czasach trzeba kombinować.

Jesli o zabieranie ryb chodzi to stane w twojej obronie, ale jak jezdzisz na Karolince, red bullu, czy jak to oryginalnie napisales na "Orężadce" to jestes zwyklym zlodziejem.

Jak cie nie stac na rope po 6 pln to z buta laz albo autobusem smigaj, a nie marudzisz.

Jesli powodem, ze cie nie stac na rope jest fakt posiadania gospodarstwa to je opierdziel z zyskiem i bedziesz mial na rope.

Mam twoje podejscie do tankowania rozumiec tak, ze kazdy kto ma gospodarstwo moze mnie okradac, bo go nie stac na rope?

To czemu nie kupisz jakiegos malego dziesiecioletniego autka ze 3 tysie, a za zaoszczedzone pieniadze legalnie nie kupisz ropy tylko szarpiesz sie na auto, na ktorego utrzymanie i eksploatacje cie najzwyczajniej nie stac?

ATAR

Polecam Toyote Corolle.

silnika nie zajedziesz, buta ma, spalanie przyzwoite (w zaleznosci od buta :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Orężadce też jezdziłem nie ma reguły tak samo chodzi.Mam gospodarstwo i nie stać mnie kupować ON po 6.00 zł.

W tych czasach trzeba kombinować.

Jesli o zabieranie ryb chodzi to stane w twojej obronie, ale jak jezdzisz na Karolince, red bullu, czy jak to oryginalnie napisales na "Orężadce" to jestes zwyklym zlodziejem.

Jak cie nie stac na rope po 6 pln to z buta laz albo autobusem smigaj, a nie marudzisz.

Jesli powodem, ze cie nie stac na rope jest fakt posiadania gospodarstwa to je opierdziel z zyskiem i bedziesz mial na rope.

Mam twoje podejscie do tankowania rozumiec tak, ze kazdy kto ma gospodarstwo moze mnie okradac, bo go nie stac na rope?

To czemu nie kupisz jakiegos malego dziesiecioletniego autka ze 3 tysie, a za zaoszczedzone pieniadze legalnie nie kupisz ropy tylko szarpiesz sie na auto, na ktorego utrzymanie i eksploatacje cie najzwyczajniej nie stac?

ATAR

Polecam Toyote Corolle.

silnika nie zajedziesz, buta ma, spalanie przyzwoite (w zaleznosci od buta :) )

Kicia nie ja pierwszy i ostatni jeżdże na orężadce.Bynajmniej teraz to już nie bo jest ciężko o nią ...trzeba papierek przedstawiać przy zakupie że się ma piec itp. bo inaczej nie sprzedadzą :cry: I cena waha się w okolicy 4.0 zł za litr.

Więc skórka za wyprawke .natomiast różnicy w jeżdzie nie ma i silnikowi nic się nie dzieje. Dlatego jak mam braki to albo sąsiad albo CB i trasa. :mrgreen:

Co do utrzymania autka to mnie stać :mrgreen: ale kicia nie oto chodzi ......jak będziesz kiedyś rolnikiem to to zrozumiesz że zeby coś mieć z gospodarki to trzeba kombinować . :mrgreen: Teraz takie mamy czasy niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



Dodaj link lub baner - >


Polecamy

TOKAREX - super oferta pontonów firm Honda, Bush, Fiord, Kolibri, YRT, CHINEE oraz silniki i akcesoria do nich
Dragon
https://www.iparts.pl/
Pomocnik wędkarza
przewodnicywedkarscy.pl
Blog Zwędkowani
TOKAREX - super oferta pontonów firm Honda, Bush, Fiord, Kolibri, YRT, CHINEE oraz silniki i akcesoria do nich

Pontony - TOKAREX - super oferta pontonów firm BUSH, Fiord, YRT i HONDA

Akumulatory żelowe i AGM; Zamów online! do łodzi, jachtów, silników, echosond itp.
www.akumulatory-zelowe.pl






Dodaj link lub baner - >


Partnerzy

Corona-fishing.pl - sklep wędkarski



Telefony, smartfony, tablety - jaki kupić, jaki wybrać?





  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.