Skocz do zawartości
tokarex pontony

Zimowisko barek ODRA WROCŁAW


madman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów po bacie ;)

Czy tylko ja mam wrażenie, iż wrocławska Odra w okolicy Milenijnego włącznie z dwoma zimowiskami barek mają w tym roku strasznie lichy rybostan?

Udało mi się tam złapać w tym sezonie dosłownie KILKA porządnych ryb, gdzie bywam nad wodą dwa, trzy razy w tygodniu po kilka godzin właśnie we wspomnianych wyżej miejscówkach.

Dodam jeszcze, iż kilkakrotnie natknąłem się na 'wysepki' martwych ryb, mocno poranionych (blisko brzegu, bądź dryfujące w zimowiskach) - nie znam się na sieciach więc stąd pytanie czy to może oznaczać kłusowników?

Dodam tylko iż, w tym roku mam lepsze wyniki na małej Ślęzy, aniżeli na tym odcinku Odry. Łapię na spin bądź żywca (grunt/spławik). Na wszystko mam mizerne wyniki.

Jeśli ktoś tam łowi i może podzielić się swoimi obserwacjami - będę wdzięczny! Staram się dojść do tego, czy coś na tym łowisku źle robię, czy trzeba się po prostu stamtąd wynieść.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

Na barkach w lecie ? Powodzenia ci życzę . Przerabiałem ten temat jakiś czas temu . W lecie bierze tam gorzej niż słabo , i nie wiem dlaczego tak jest . Sytuacja zmienia się na jesieni i w zimie . Poszukaj w temacie Wrocławska Odra. Są tam zdjęcia ryb jakie wtedy biorą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to co mówi maniu394. Akurat lato to najgorsza pora na zimowisko. Efekty w lecie również są ale musisz nęcić miejsce. Skoro masz możliwość bycia nad wodą nawet w tygodniu to wytypuj jakaś miejscówkę i przyzwyczajaj rybki do pokarmu (jeśli mówimy o białorybie bo o drapieżnika stosunkowo łatwiej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak też poradził kolega sprzedający w Korkodylu. Jako iż nie łapię białej ryby to nęceniem się nie param. W takiej sytuacji aż dziw ile ludzi tam chodzi przez cały rok, z latem włącznie...