Skocz do zawartości
tokarex pontony Promocja dla użytkowników forum haczyk.pl w postaci rabatu 10% na pierwsze zakupy w sklepie  wędkarskim wielkaryba.pl

Jaki zestaw? Sandacz, Wisła


Thogrin

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Właśnie odebrałem kartę, opłaciłem składki, odebrałem legitymację z koła i mam mały problem. Mój kolega - mentor, ma swoją filozofię z którą nie do końca się zgadzam. Tak więc trafiłem tutaj aby podpytać się szerszego grona o sprzęt w jaki mógłbym się uzbroić nie wydając majątku, a który się sprawdzi na sandacza na wiśle. Mówimy o kiju i kołowrotku. Na 2 zestawy przewidziałem ok 500-600 zł. Jesteście w stanie doradzić coś sensownego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na bolenie   Dragon

Ras al Ghul, czy mógłbyś zarzucić jakimś linkiem do konkretnych modeli? Czy te 40g to nie za mało? Budżet może byc ruchomy: zamiast 2 feederow może być jeden lepszy + bat na ukleje, zamiast 2 feederów na sandacza. Jestem otwarty na propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz mocny rzeczny feeder + młynek min rozmiar 4000 z wolnym biegiem. Połowisz nim zarówno drapieżnika na rybkę jak i białoryb.. Drugi komplet polecam brać jednak do łowienia na spinning. Łowienie boleni sandaczy czy szczupaków na spina to coś czego się nieda do niczego porównać.

Co do feedera to poszukaj czegoś z mikado mają fajne wędki w granicach 100-200zł a do tego jakiś młynek z w.b. od okumy znajdziesz w cenie do 150zł a warto.

Co do spina z tanich dobrych rzeczy polecam młynek daiwa laguna + kijek np. Dragon express z cw do 35g lub black rock.

Te obydwa zestawy powinny się zmieścić w tych 600zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Thogrin napisał:

Ras al Ghul, czy mógłbyś zarzucić jakimś linkiem do konkretnych modeli? Czy te 40g to nie za mało? Budżet może byc ruchomy: zamiast 2 feederow może być jeden lepszy + bat na ukleje, zamiast 2 feederów na sandacza. Jestem otwarty na propozycje.

Aaa to chodzi o grunt. Sorry nie załapałem myślałem że chodzi o spinn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Elast93 napisał:

Bierz mocny rzeczny feeder + młynek min rozmiar 4000 z wolnym biegiem. Połowisz nim zarówno drapieżnika na rybkę jak i białoryb.. Drugi komplet polecam brać jednak do łowienia na spinning. Łowienie boleni sandaczy czy szczupaków na spina to coś czego się nieda do niczego porównać.

Co do feedera to poszukaj czegoś z mikado mają fajne wędki w granicach 100-200zł a do tego jakiś młynek z w.b. od okumy znajdziesz w cenie do 150zł a warto.

Co do spina z tanich dobrych rzeczy polecam młynek daiwa laguna + kijek np. Dragon express z cw do 35g lub black rock.

Te obydwa zestawy powinny się zmieścić w tych 600zł :)

Spinning juz mam :) " jakiś" ale spinning - dostalem uzywany w spadku. Elast93 dzięki - zaraz wybadam i coś sobie złożę na start.

 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7804851149

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7745446559

 

Dadzą rade?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Thogrin napisał:

Spinning juz mam :) " jakiś" ale spinning - dostalem uzywany w spadku. Elast93 dzięki - zaraz wybadam i coś sobie złożę na start.

Skoro spina już masz a nie chcesz drugiego feedera to polecam kupić bolonkę. przy cienkim zestawie ukleje też złowisz a łowiąc na wypuszczankę można się czasami fajnie zaskoczyć wynikami sam łowię tak czasami leszcze / świnki / klenie :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.