Skocz do zawartości
tokarex pontony

feeder i kołowrotek do 200zł


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

czytam czytam i już sam nie wiem. ile postów, tyle opinii.

chcialem zakupić feedera i kołowrotek, cena około +/- 200zł za oba.

przeznaczenie: na niewielki staw. może ktoś kojarzy staw sierakowice u romana, bo tylko ten znam, gdzie nie potrzeba karty wędkarskiej.

jestem laikiem, sprzet raz w tygodniu będzie raczej używany... zwykłe hobby dla studenta.

myślałem o kongerze carbospiral plus jakiś kołowrotek z wolnym biegiem, ale może macie inne sugestie, podpowiedzi. chetnie wysłucham ;)

edit:

mam tez Kołowrotek Lineaeffe Carp Era do kupienia za 65zł. używany ale w dobrym stanie, brać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon

200zł za kołowrotek i feeder ? Za 200zł nic przyzwoitego nie kupisz :sad: Kołowrotek bez wolnego biegu ponieważ przy feederze ci się nie przyda a cena takiego kołowrotka zawsze będzie wyższa

Jeżeli zamierzasz łowić na niewielkim stawie to tylko delikatny feeder lub picker z małym kołowrotkiem wchodzi w grę ponieważ "duży kaliber" będzie zbędny a na delikatnym sprzęcie hol jest dużo przyjemniejszy tzn. lepiej czuć każdy ruch ryby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci proponuję dozbierać jeszcze stówkę lub dwie i kupić sobie porządny sprzęt. Dobry kij posłuży Ci przez naprawdę wiele lat, a za kilka miesięcy w ogóle nie będziesz pamiętał, czy wydałeś 200 czy 300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy różnica stu złotych odróżnia sprzęt drogi od taniego? Zwłaszcza, że kupujesz go raz na kilka lat?

Drogi sprzęt to wędka za, powiedzmy, 500 zł, a nie za 170 zamiast 70.

Myślałem podobnie jak Ty. Rok temu zbierałem się do zmiany wędki po 10 latach. Powiedziałem sobie, max 200. A potem znalazłem interesujące mnie wędzisko za 320. Kupiłem je miesiąc później. Myślisz, że teraz, po roku, pamiętam, że wydałem 130 więcej niż zakładałem?