Skocz do zawartości
przynęty na klenia     Dragon

wędkowanie w Norwegii


niko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wybieram sie z rodzicami do Norwegii. Jestem amatorem ale chciałbym sobie połowić. Mam kilka pytań do doświadczonych wędkarzy wybierających się czasami do Norwegii. Mam lekką wędke spininngową. będę łowił z brzegu czy mam szanse na małe dorsze? bede używał dużych ripperów. Złapie coś?Żyłkę mam 0,2 wytrzymałość 4,2 kg. Wiem że słaba ale chyba starczy jak uważacie?

Pozatym nie jestem pewien jeśli chodzi o kwestię prawną. Wydaję mi się że w Morzu Północnym i fjordach mogę łowić bezpłatnie. Mam rację?

Jestem poprostu amatorem ale chciałbym zamoczyć sobie kija. Nie nastawiam się na duże ryby ale czy z takim sprzętem mam szansę złowić z brzegu niedużego dorsza?

Bardzo proszę o sugestie i uwagi. Dziękuję z góry za pomoc

Pozdrawiam Filip :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynęty na klenia   Dragon
  • Odpowiedzi 142
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A to zależy co rozumiesz pod pojęciem lekkiej wędki spinningowej. Zestaw do łowienia w morzu z brzegu, to spinning o cw.50-80 gram, kołowrotek wielkości 4000-5000, no i nie żyłka 0,20. ja bym proponował plecionkę 0,15-0,20, albo żyłkę 0,30-0,40. Do tego zestaw ripperów i lekkich pilkerów o wadze 30-70 gram i mozesz zaczynać. Łowienie w morzu w Norwegii jest bezpłatne i nie wymaga żadnych zezwoleń i kart wędkarskich. Masz szansę złowić dorsze, czarniaki, rdzawce i jak podejdą to jeszcze makrele. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...